4 dic 2012

Press conference





Esta mañana se ha presentado oficialmente la Maraton Internacional de Lanzarote antes los medios de comunicacion.

Ya quedan solo 5 dias para el gran dia! Confirmado que sera la segunda maraton mas importante de Europa detras de Londres, Michelle organizadora del maraton de Londres estara en la isla para colaborar en esta organizacion y asi seguir creciendo. Tambien confirmada la presencia del seleccionador nacional, Juan Carlos Hernandez Sosa.

Un orgullo como organizador de la categoria ver cada mañana a decenas de atletas en silla de ruedas compartiendo entrenos por las rodalias de Costa Teguise. Y ansioso de ver esa foto de 30 sillas partiendo hacia la historia de nuestro deporte en este pais!

Vamos!!!!


Aquest matí s'ha presentat oficialment la Marató Internacional de Lanzarote abans dels mitjans de comunicació.

Ja queden només 5 dies per al gran dia! Confirmat que serà la segona marato mes important d'Europa darrere de Londres, Michelle organitzadora del marato de Londres estarà a l'illa per col · laborar en aquesta organització i així seguir creixent. També confirmada la presència del seleccionador nacional, Juan Carlos Hernandez Sosa.

Un orgull com a organitzador de la categoria veure cada matí a desenes d'atletes en cadira de rodes compartint entrenaments per les rodalies de Costa Teguise. I ansiós de veure aquesta foto de 30 cadires partint cap a la història del nostre esport en aquest país!

Vinga!!!

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location