6 oct 2012

Marcha Cicloturista de l´Eix

 
 
 

 


 
 
 
 

Esta mañana me ha tocado disfrutar de veras del deporte...

Ayer por la noche de mientras mi padre, tio y amigos quedaban para hacer su primera marcha cicloturista yo escuchaba y a la vez sentia ese cosquilleo de poder algun dia competir en una de ella.

Unas horas antes hacia mi ultimo entreno en handbike (53 km) de cara a mi participacion en el Maraton de Nueva York ,pero pense al llegar a casa por que, no? un entreno mas y listo.

Pensar y soñar en poder correr aun sabiendo las limitaciones con cientos de ciclistas y ver el nivel que tengo a un no siendo mi deporte era algo tan grande que no podia dejarlo escapar.

Al llegar a casa movi mis hilos musicales para que por la mañana pudiera tener un dorsal para hacer la Marcha Cicloturista de L´ Eix ( la corta 69 km)

Por la mañana con mi dorsal en los tuneles de Fontfreda saliamos hacia Santa Coloma de Farners con un grupo de 5, papa, tito, Aitor y David todos equipados del Push With Me!
Ya en el kilometro 1 y aprovechando unas largas bajadas decidi e irme ya que sabia que luego habia que subir el Coll del Revell (812m) desde los 450 metros que hay alrededor de Manlleu.
Al ir pasando los kilometros vi que el ritmo era bueno y decidí sin ir a tope hacer un gran entreno de calidad.
Al llegar al Coll del Revell la media era de 22.5. A partir de ahi me toco disfrutar y gozar de la Quickie Shark como un niño... casi 30 kilometros adelantando a decenas de ciclistas y viendo que nadie me adelantaba hacia que mi ritmo y motivacion volara!!!

Al final 69 kilometros en 2h20 y con una velocidad maxima de 83,4 me hicieron disfrutar del deporte que se que algun dia sera el mio!

Gracias a los amigos de Compex por ayudarme en la recuperacion y a los amigos de Vic Sports por el detalle que tuvieron con mi padre para hoy estrenara su nueva Colnago.

Datos del Suunto.
http://www.movescount.com/mymoves/edit/move7895511

Ahora si que digo adios a mi querida handbike para centrarme en la silla de atletismo con la ilusion de hacer algo importante en Nueva York.

Vamos!!!


Aquest mati m'ha tocat gaudir de debo de l'esport ...

Ahir a la nit de mentre el meu pare, tiet i amics quedaven per fer la seva primera marxa cicloturista jo escoltava i alhora sentia aquest pessigolleig de poder algun dia competir en una d'elles.

Unes hores abans feia el meu ultim entrenament amb handbike (53 km) amb vista a la meva participacio al Marato de Nova York, pero vaig pensar en arribar a casa perque, no? un entrenament mes i llest.

Pensar i somiar en poder correr tot i saber les limitacions amb centenars de ciclistes i veure el nivell que tinc a un no sent el meu esport era una cosa tan gran que no podia deixar escapar.

En arribar a casa vaig moure els meus fils musicals perque al matí pogues tenir un dorsal per fer la Marxa Cicloturista de L'Eix ​​(la curta 69 km)

Al mati amb el meu dorsal als tunels de Fontfreda sortiem cap a Santa Coloma de Farners amb un grup de 5, papa, tito, Aitor i David tots equipats del Push With Me!
Ja al quilometre 1 i aprofitant unes llargues baixades  vaig decidir anar-me'n ja que sabia que despres havia de pujar al Coll del Revell (812m) des dels 450 metres que hi ha al voltant de Manlleu.
En passar els quilometres vaig veure que el ritme era bo i vaig decidir sense anar a tope fer un gran entrenament de qualitat.
En arribar al Coll del Revell la mitjana era de 22.5. A partir d'ara em va tocar gaudir de la Quickie Shark com un nen ... gairebe 30 quilometres avançant a desenes de ciclistes i veient que ningu em avançava feia que el meu ritme i motivacio voles!

Al final 69 quilometres en 2h20 i amb una velocitat màxima de 83,4 em van fer gaudir de l'esport que es que algun dia sera el meu!

Gracies als amics de Compex per ajudar-me en la recuperacio i als amics de Vic Sports pel detall que van tenir amb el meu pare per avui estrenes la seva nova Colnago.

Dades del Suunto.
http://www.movescount.com/mymoves/edit/move7895511

Ara si que dic adeu a la meva estimada handbike per centrar-me en la cadira d'atletisme amb la il · lusio de fer alguna cosa important a Nova York.

 
Vinga!

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location