30 sept 2012

Tercero en el Maraton de Berlin!!!















Esta mañana he disputado el prestigioso Maraton de Berlin.

Hacia 6 años que no corria en esta ciudad que me vio debutar en la mitica maraton alla por el 2003 (13 meses despues de mi accidente) la verdad que no es un maraton que me guste mucho por motivos que prefiero ahorrarme pero esta claro que es uno de los mejores del mundo.

Todo empezaba como deseaba con un ritmo elevado y sin cambio de ritmos. En el kilometro 3 ibamos 4 suizos, 1 sueco, 1 austriaco y yo. Por el 14 ya solo quedabamos 3 suizos y yo que aguantariamos hasta el kilometro 27 que despues de un ataque por mi parte, el suizo y mi idolo Heinz Frei seguia el ataque acompañado de Marcel Hug y me quedaba descolgado con Tobias Lostcher.

En el kilometro 41 deje al suizo para conseguir de nuevo un podium en una grande!

No hace falta que diga que estoy super contento ya que volver a subir en una de las grandes despues del tercer puesto en Chicago 2010 hace que me encuentre motivado para hacerlo lo mejor posible en el Maraton de Nueva York el proximo 4 de noviembre.

Este podium va dedicado a mis amigos Juan Carlos Albuixech y Carlos Lara.



Aquest mati he disputat el prestigios Marato de Berlin.

Cap 6 anys que no corria en aquesta ciutat que em va veure debutar a la mitica marato alla pel 2003 (13 mesos despres de la meva accident) la veritat que no es un marato que m'agradi molt per motius que prefereixo estalviar-pero aquesta clar que es un dels millors del mon.

Tot començava com desitjava amb un ritme elevat i sense canvi de ritmes. Al quilòmetre 3 anavem 4 suïssos, 1 suec, 1 austriac i jo. Pel 14 ja nomes quedavem 3 suïssos i jo que aguantariem fins al quilometre 27 que despres d'un atac per part meva, el suis i el meu idol Heinz Frei seguia l'atac acompanyat de Marcel Hug i em quedava despenjat amb Tobias Lostcher.

Al quilometre 41 deixi el suís per aconseguir de nou un podi en una gran!

No cal que digui que estic super content ja que tornar a pujar a una de les grans despres del tercer lloc a Chicago 2010 fa que em trobi motivat per fer-ho el millor possible en el Marato de Nova York el proper 4 de novembre.

Aquest podium va dedicat als meus amics Joan Carles Albuixech i Carlos Lara.


Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location