21 jul 2012

Victoria doble y TV3














Este fin de semana se ha disputado los Parasky Games en la comarca de Vall de Bohi.

Un evento y organizacion en la que me he quedado sorprendido por su seriedad, dedicacion y sobre todo unas ganas enormes de hacer que el deportista se sienta como en casa han hecho que en mi caso me sienta muy ha gusto y sobre todo con unas ganas inmensas de volver.

En la parte deportiva tengo que decir que estoy super contento y motivado despues de los resultados y ver el momento de forma tan bueno en el que me encuentro. Llegaba a Pont de Suert el jueves por la tarde con 126 km y dos sesiones de pesas desde el lunes, esta claro que el objetivo es llegar lo mas fuerte posible al 9 de septiembre al maraton de los Juegos Paralimpicos y no queria modificar mi planificacion.
El evento contaba con dos disciplinas, ciclismo y duatlon, como sabeis ninguna de las dos son mi deporte pero sabia que podia que estaria arriba si no pasaba nada.

El viernes se disputo la prueba de handbike en un circuito durisimo de 10 km con un porcentaje de un 7% y un desnivel de 399 en un tiempo de 42:58 que me sirvio para obtener la victoria en mas de 3 minutos respecto al segundo clasificado y mas de 11 al tercero.

Os dejo los datos del Suunto http://www.movescount.com/mymoves/edit/move6440877

Hoy se ha disputado el paraduatlon con una distancia de 5 km en silla, 12.5 en handbike y de vuelta a la silla con 2.5 para terminar con un buen tiempo de 41 minutos y de nuevo consiguiendo la victoria.

Dar las gracias a Carles, organizacion y voluntarios por la acogida tan grande en un pueblo tan pequeño. Grandes eventos deberian aprender de ellos.

Ahora a descansar el domingo y el lunes de nuevo a los entrenos con un ultimo entreno de handbike el miercoles y ya a partir de entonces nos dedicaremos específicamente a la silla con 9 sesiones de silla y dos de pesas semanalmente.

Os dejo el reportaje que ha salido en la television autonomica TV3.




Aquest cap de setmana s'ha disputat els Parasky Games a la comarca de Vall de Bohi. 

Un esdeveniment i organitzacio en la qual m'he quedat sorprès per la seva serietat, dedicacio i sobretot unes ganes enormes de fer que l'esportista se senti com a casa han fet que en el meu cas em senti molt ha gust i sobretot amb unes ganes immenses de tornar. 

A la part esportiva he de dir que estic super content i motivat despres dels resultats i veure el moment de forma tan bo en el qual em trobo. Arribava a Pont de Suert dijous a la tarda amb 126 km i dues sessions de peses des de dilluns, està clar que l'objectiu es arribar el més fort possible al 9 de setembre al marato dels Jocs Paralimpics i no volia modificar la meva planificacio.

L'esdeveniment comptava amb dues disciplines, ciclisme i duatlo, com sabeu cap de les dues son el meu esport pero sabia que podia que estarar a dalt si no passava res.

Divendres es va disputar la prova de handbike en un circuit duríssim de 10 km amb un percentatge d'un 7% i un desnivell de 399 en un temps de 42:58 que em va servir per obtenir la victoria en mes de 3 minuts respecte al segon classificat i mes de 11 al tercer.

Avui s'ha disputat el paraduatlo amb una distancia de 5 km en cadira, 12.5 en handbike i de tornada a la cadira amb 2.5 per acabar amb un bon temps de 41 minuts i de nou aconseguint la victòria.

oDonar les gracies a Carles, organització i voluntaris per l'acollida tan gran en un poble tan petit. Grans esdeveniments haurien aprendre d'ells.

Ara a descansar el diumenge i el dilluns de nou als entrenaments amb un ultim entrenament de handbike el dimecres i ja a partir de llavors ens dedicarem específicament a la cadira amb 9 sessions de cadira i dos de peses setmanalment.

Us deixo el reportatge que ha sortit a la televisió autonòmica TV3.


Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location