17 sept 2011

UNICEF!!!





Esta mañana hemos disputado como equipo UNICEF el prestigioso triatlon Ican Mallorca.
Ha sido en formato relevos y en el estaba acompañado de dos fenómenos de talla mundial, el nadador paralimpico Xavi Torres y en la bicicleta el que para mi es uno de los mejores deportistas que ha dado nuestro país con 4 medallas en Juegos Olimpicos, el gran Joan Llaneras. Sin duda ha sido una bonita experiencia el poder tener estos dos compañeros de equipo y llevarme para casa su amistad y mi ansiado autógrafo de Joan!

No se si lo que ha sucedido hoy ha llegado a pasar alguna vez en una triatlon de larga distancia e incluso me atrevo a decir en cualquier triatlon de este planeta, pero hemos ganado en relevos y encima hemos sido los primeros en llegar a meta! A muy poco minutos llegaba el mejor triatleta nacional de larga distancia el gran Eneko Llanos.
La carrera empezó con los márgenes que habíamos calculado de que nuestro nadador perdiera unos 10 minutos respecto al primer nadador de la categoría relevos, al final entre que salía del agua y todo perdimos 11 minutos, le dije a Joan que tiempo debía recuperar y aunque pausado en la transición salio a su ritmo y cuando llego después de sus 90 km ya llegaba entre los 20 primeros y el primero de los relevos, estaba claro que sino pasaba nada la victoria era nuestra ya que en silla se corre mucho mas que a pie, pero como la victoria de equipos ya no tenia emoción me marque un objetivo, que no era otro de recuperar los casi 18 minutos que llevaba Eneko Llanos y Peru Alfaro a nuestro equipo antes de empezar la carrera a pie, sin poder calentar empecé a aun ritmo elevado pero sin forzar y normal que a la velocidad que iba poco a poco fuera cogiendo a los corredores, en un circuito de 10 kilómetros y 10 de vuelta me cruce por el kilómetro 8 con Eneko y Peru a un minuto, entonces dije que a por todas y que debía ser UNICEF el primero en llegar a meta y así fue!!!

Día espectacular y para recordar junto a las dos máquinas que tenia de equipo.

Dar las gracias a Miquel Torres y a la organización del ICAN, a UNICEF, a los amigos del Facebook que he podido conocer personalmente, voluntarios y a todo el mundo!!!



Aquest matí hem disputat com a equip UNICEF el prestigiós triatló ICAN Mallorca.
Ha estat en format relleus i al equip estava acompanyat de dos fenòmens de talla mundial, el nedador paralímpic Xavi Torres i en la bicicleta el que per mi és un dels millors esportistes que ha donat el nostre país amb 4 medalles en Jocs Olímpics, el gran Joan Llaneras. Sens dubte ha estat una bonica experiència el poder tenir aquests dos companys d'equip i portar-me cap a casa seva amistat i el meu anhelat autògraf de Joan!

No se si el que ha succeït avui ha arribat a passar alguna vegada en un triatló de llarga distància i fins i tot m'atreveixo a dir en qualsevol triatló d'aquest planeta, però hem guanyat en relleus i sobre hem estat els primers a arribar a meta! A molt poc minuts arribava el millor triatleta nacional de llarga distància el gran Eneko Llanos.
La cursa va començar amb els marges que havíem calculat que el nostre nedador perdés uns 10 minuts respecte al primer nedador de la categoria relleus, al final entre que sortia de l'aigua i tot vam perdre 11 minuts, li vaig dir a Joan que temps havia de recuperar i encara que pausat en la transició va sortir al seu ritme i quan va arribar després dels seus 90 km ja arribava entre els 20 primers i el primer dels relleus, estava clar que si no passava res la victòria era la nostra ja que en cadira es corre molt més que a peu, però com la victòria d'equips ja no tenia emoció em vaig marcar un objectiu, que no era un altre de recuperar els gairebé 18 minuts que portava Eneko Llanos i Peru Alfaro al nostre equip abans de començar la cursa a peu. Sense poder escalfar vaig començar a un ritme elevat però sense forçar i normal que a la velocitat que anava a poc a poc fora agafant als corredors, en un circuit de 10 quilòmetres i 10 de tornada em vaig encreuar pel quilòmetre 8 amb Eneko i Peru a un minut, llavors vaig dir que a per totes i que havia de ser UNICEF el primer a arribar a meta i així va ser!!

Dia espectacular i per recordar al costat de les dues màquines que tenia d' equip.

Donar les gràcies a Miquel Torres i a l'organització del ICAN, a UNICEF, als amics del Facebook que he pogut conèixer personalment, voluntaris i a tothom!

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location