24 may 2011

Ironman de Lanzarote


Esta semana pasada estuve gracias a mi amiga Isa Janssens una semana concentrado del 15 al 23 en el Club La Santa de Lanzarote.
La verdad de mi concentración en La Santa, no estaba previsto por Gabi, era una pequeña excusa para poder acudir al mejor triatlon y Ironman del país, algún día lo haré!
A pesar de entrenar duro e incluso llegar el viernes con un cansancio acumulado no he dejado de vivir el antes y el después de un Ironman.
Gracias a la amistad con Isa he podido vivir un Ironman desde dentro y quizás con unos privilegios que aun no merezco.
No se como poder explicar lo vivido en el Ironman de Lanzarote pero supongo que debe ser un sueño para otros, para mi lo ha sido. Poder ayudar a la Asociación TRi W.W.W en mis ratos libres, hablar con amigos de la isla o que venían a competir como Rabasco, Ainhoa, Gorka, Jose Manuel, Verdejo, Cesar, Jacobo, Alex, Juan Carlos del Sands Beach, Miguel, Esteban y gente del Facebook que he conocido personalmente. Ir a la pasta party, la rueda de prensa de los elite y comer con ellos, el poder estar a 2 metros de una transición de la natación a la bici o de la bici a la carrera a pie viendo a Timo Branch, Gregorio Caceres, Victor del Corral, Nico Ward(Sands Beach) poder estar a donde estaban los medios de comunicación con bebida y bebida en un día de calor terrible, estuve 15 horas, poder tener la opciones de seguir los tiempo de carrera al segundo, ir en coche a seguir los triatletas por la isla con Silvia de Trisense y Rafa de Running For Free, entregas de premios, la gran fiesta del Ironman en el Club La Santa.....
Seguro que me dejo algo pero lo único que puedo decir es que me lo pasado genial y he disfrutado como un niño de un deporte que se que en un tiempo no muy lejano sera el mio.

También hay que decir que me ha servido para hacer contactos con medios y posibles patrocinadores.

Gracias ISA!




Aquesta setmana passada vaig estar gràcies a la meva amiga Isa Janssens una setmana concentrat del 15 al 23 al Club La Santa de Lanzarote.
La veritat de la meva concentració a La Santa, no estava previst per Gabi, era una petita excusa per poder anar al millor triatló i Ironman del país, algun dia ho faré!
Tot i entrenar dur i fins i tot arribar el divendres amb un cansament acumulat no he deixat de viure l'abans i el després d'un Ironman.
Gràcies a l'amistat amb Isa he pogut viure un Ironman des de dins i potser amb uns privilegis que encara no mereixo.
No se com poder explicar el viscut a l'Ironman de Lanzarote però suposo que ha de ser un somni per a altres, per a mi ho ha estat. Poder ajudar a l'Associació TRi WWW en les meves estones lliures, parlar amb amics de l'illa o que venien a competir com Rabasco, Ainhoa, Gorka, Jose Manuel, Verdejo, Cèsar, Jacobo, Alex, Juan Carlos del Sands Beach, Miguel, Esteban i gent del Facebook que he conegut personalment. Anar a la pasta party, la roda de premsa dels elit i menjar amb ells, el poder estar a 2 metres d'una transició de la natació a la bici o de la bici a la cursa a peu veient Timo Branch, Gregorio Caceres, Victor del Corral, Nico Ward (Sands Beach) poder estar a on estaven els mitjans de comunicació amb beguda i beguda en un dia de calor terrible, vaig estar 15 hores, poder tenir les opcions de seguir els temps de carrera al segon, anar en cotxe a seguir els triatletes per l'illa amb Silvia de Trisense i Rafa de Running For Free, lliuraments de premis, la gran festa de l'Ironman al Club La Santa .....
Segur que em deixo alguna cosa però l'únic que puc dir és que m'ho passat genial i he gaudit com un nen d'un esport que en un temps no molt llunyà serà el meu.

També cal dir que m'ha servit per fer contactes amb mitjans i possibles patrocinadors.


Gràcies ISA!

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location