6 mar 2011

First in Barcelona Maraton!!!!!



Victoria en el Maraton de Barcelona.

Esta mañana en un día soleado y perfecto para competir he disputado el Maraton de Barcelona.
Aprovechando mi buen estado de forma en handbike (bicicleta de mano) después de mi concentración en el Club La Santa y la competición en la Vuelta Playa Blanca todo esto en Lanzarote he querido correr en esta modalidad un maraton para saber realmente cual era mi nivel en este deporte que suelo practicar de manera ocasional y como hobby.

Este año contaba el maraton con mucho handbiker de nivel y no he querido tener sorpresas.

Como había dicho antes respecto al nivel no he querido tener a nadie a rueda o al lado y he decidido hacer los 42 kilómetros como si fuera una contrarreloj. No sabia si seria una locura el correr solo en todo momento pero la cosa ha salido perfecta después del susto que tuve en los primeros 800 metros cuando mi camelbak a donde llevaba la bebida salido disparada!!! tuve la suerte que el ir primero me permitia tener a la policia conmigo y un motorista tuvo el detalle de coger bebida y cada vez que le levantaba la mano se acercaba y desde su moto me daba el deseado liquido.

Estoy super contento y motivado ya que ha sido una marca impresionante, 1h20:50, casi 32 kilómetros de media en un circuito con muchas curvas y algún repecho que otro. Mejor marca española de siempre en mi categoria y mejor marca hecha nunca en territorio nacional. El segundo clasificado fue Victor Rotaru seguido de Oscar Lanza.

Esto me da motivacion extra para los grandes objetivos que empiezan el próximo 20 de marzo en Los Angeles ya con mi deporte de siempre, mi querida silla!

Datos de mis pulsaciones durante la carrera http://www.movescount.com/moves/move1416085


Victòria al Marato de Barcelona.

Aquest matí en un dia assolellat i perfecte per competir he disputat el Marato de Barcelona.
Aprofitant el meu bon estat de forma en handbike (bicicleta de mà) després de la meva concentració al Club La Santa i la competició a la Volta Playa Blanca tot això a Lanzarote he volgut córrer en aquesta modalitat un marató per saber realment com era el meu nivell en aquest esport que nomes practico de manera ocasional i com a hobby.

Aquest any comptava el marató amb molt handbiker de nivell i no he volgut tenir sorpreses.

Com he dit abans respecte al nivell no he volgut tenir ningú a roda o al costat i he decidit fer els 42 quilòmetres com si fos una contrarellotge. No sabia si seria una bogeria el córrer sol en tot moment però la cosa ha sortit perfecte després de l'ensurt que vaig tenir en els primers 800 metres quan el meu camelbak a on portava la beguda ha sortit disparada!!! vaig tenir la sort que anar primer em permetia tenir a la policia amb mi i un motorista va tenir el detall d'agafar beguda i cada vegada que li aixecava la mà s'acostava i des de la seva moto em donava el desitjat líquid.

Estic super content i motivat ja que ha estat una marca impressionant, 1h20:50, gairebé 32 quilòmetres de mitjana en un circuit amb moltes corbes i algun pujada que un altre. Millor marca espanyola de sempre a la meva categoria i millor marca feta mai en territori nacional. El segon classificat va ser Victor Rotaru seguit d'Oscar Llanza.

Això em dóna motivació extra per als grans objectius que comencen el pròxim 20 de març a Los Angeles ja amb el meu esport de sempre, la meva estimada cadira!

Datos de mis pulsaciones en la carrera http://www.movescount.com/moves/move1416085

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location