10 oct 2010

Tercero en Chicago! Tercer a Chicago!





Quizas no se escribir o que decir pero sin duda hoy es un dia muy importante en mi carrera deportiva. Sabia que podia conseguir un gran puesto en una grande pero lo de hoy a sido INCREIBLE!

Despues de correr aqui el año pasado a menos 3 grados no me esperaba la temperatura que hoy nos acompañaría, desde que estoy aqui no ha parado de hacer un tiempo increible y eso se ha notado con los tiempos de los corredores.

Despues de dormir mas de 8 horas, algo inhabitual en mi pues los nervios y el irte a dormir tarde hace que sea casi imposible pero ayer me fui a la cama a las 8 y hasta las 4.30 que sono el despertador no me levante. Quizas eso hacia presagiar algo grande y asi fue!

Como viendo siendo habitual la carrera empezo a un ritmo altísimo que hizo que en los dos primeros kilometros fuera a cola del grupo de unas 10 unidades. Hasta el kilometro 7 ha sido una verdadera tortura y deseaba el momento que dejara de ir tan fuertes. A partir del 7 ya hemos cogido un ritmo de crucero y eso hacia que en el grupo delantero solo fueramos 5 atletas, Heinz, Soejima, Van Dyk, Joshua y yo.
En el paso por la media se han quedado descolgado Van Dyk y un poco mas tarde Joshua.
Por el paso del kilometro 30 el gran Heinz ha empezado hacer ataques llegando a 34 km por hora en plano! Era insoportables y no entendia como ese hombre podia correr tanto. Ya en el kilometro 33 ha conseguido romper el grupo y se ha ido solo quedandome yo con Soejima que mas tarde hacia el 35 consiguio descolgar me y ya las plazas no se moverian.

Gano Heinz Frei de Suiza seguido de Masazumi Soejima de Japon y yo en el tercero puesto con una marca de 1h28,46! que hace que hoy sea sin dua un dia muy grande en mi carrera deportiva ya que junto a mi participacion en los Juegos Paralimpicos lo mas grande que he conseguido hasta ahora.

No puedo dejar la oportunidad de dar las gracias a las personas que me apoyan en este proyecto de futuro. Mis padres, hermanaMarisa y su novio David, mi entrenador Gabi, mi manager Jordi Pinillos, mi familia, mis amigos, al Miguelillo, Carlos Gomez………………….. mis patrocinadores http://www.rafabotello.com/patroci.htm a la Federacion Catalana al mando de Toni Ganyet, Juan Carlos el seleccionador……… y a tantas personas que me siguen y se alegran de mis exitos que son de ellos tambien.

Gracias de todo Corazon pues hoy es un dia grande.




Potser no ser que escriure o de dir però sens dubte avui és un dia molt important a la meva carrera esportiva. Sabia que podia aconseguir un gran lloc en una gran marato però el que ha passat avui a estat INCREIBLE!

Després de córrer aquí l'any passat a menys 3 graus no m'esperava la temperatura que avui ens acompanyaria, des que estic aquí no ha parat de fer un temps increïble i això s'ha notat amb els temps dels corredors.

Després de dormir més de 8 hores, una cosa inhabitual en mi ja que els nervis i el anar-te'n a dormir tard fa que sigui gairebé impossible però ahir em vaig anar al llit a les 8 i fins les 4.30 que va sonar el despertador no me llevant. Potser això feia presagiar una cosa gran i així va ser!

Com és habitual la cursa va començar a un ritme altíssim que va fer que en els dos primers quilòmetres fora a cua del grup d'unes 10 unitats. Fins al quilòmetre 7 ha estat una veritable tortura i desitjava el moment que no fossin tan forts. A partir del 7 ja hem agafat un ritme de creuer i això feia que en el grup davanter només fóssim 5 atletes, Heinz, Soejima, Van Dyk, Joshua i jo.
En el pas per la mitja s'han quedat despenjat Van Dyk i una mica més tard Joshua.
Pel pas del quilòmetre 30 el gran Heinz ha començat fer atacs arribant a 34 km per hora en pla! Era insuportable i no entenia com aquest home podia córrer tant. Ja en el quilòmetre 33 ha aconseguit trencar el grup i s'ha anat només quedant jo amb el Soejima que més tard cap al 35 va aconseguir despenjar-me i ja les places no es mourien.

Va guanya Heinz Frei de Suïssa seguit de Masazumi Soejima de Japó i jo en el tercer lloc amb una marca bonissima de 1h28,46 ja que fa que avui sigui sense dubte un dia molt gran a la meva carrera esportiva ja que al costat de la meva participació en els Jocs Paralimpics el més gran que he aconseguit fins ara.

No puc deixar l'oportunitat de donar les gràcies a les persones que em donen suport en aquest projecte de futur. Els meus pares, la meva germana Marisa i el seu xicot David, el meu entrenador Gabi, el meu manager Jordi Pinillos, la meva família, els meus amics, en Miguelillo, Carlos Gomez ... ... ... ... ... ... ... .. els meus patrocinadors http://www.rafabotello.com/patroci.htm a la Federació Catalana al comandament de Toni Ganyet, Juan Carlos el seleccionador ... ... ... i a tantes persones que em segueixen i s'alegren dels meus èxits que són d'ells també.

Gràcies de tot cor doncs avui és un dia gran.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location