6 jul 2010

Planeta Running.







Este mes de julio sale una entrevista en Planeta Running sobre mí, habla de nuestro deporte, explica las diferentes categorias y la realidad de nuestro deporte en nuestro pais.

La verdad que el reportaje esta estupendo y tengo que dar las gracias a Gerardo Vázquez por acertar en todo pues fue a través de email ya que estaba en mi gira americana. Hay tres paginas de reportage y tres fotos muy grandes y bonitas a donde se ve muy bien los patrocinadores. http://www.planetarunning.com/

Os envió también la foto que salió en la portada del diario El País de Colombia a donde le dieron prioridad al evento y fijaros en el detalle que incluso nuestra foto es más grande que la foto de Maradona en la eliminación de la selección argentina!



Aquet mes de juliol surt una entrevista a Planeta Running sobre mi, parla del nostre esport, explica les diferents categories i la realitat del nostre esport en el nostre país.
La veritat que el reportatge esta fantàstic i he de donar les gràcies a Gerardo Vázquez per encertar en tot ja que va ser a través de correu electrònic ja que estava a la meva gira americana. Hi ha tres pàgines de reportatge i tres fotografies molt grans i boniques a on es veu molt bé els patrocinadors. http://www.planetarunning.com/

Us envio també la foto que va sortir a la portada del diari El País de Colòmbia a on li van donar prioritat a l'esdeveniment i fixeu-vos en el detall que fins i tot la nostra foto és més gran que la foto de Maradona en l'eliminació de la selecció argentina!

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location