31 may 2010

3TH IN BOLDER BOULDER 10 KM.

Hoy en el Memory Day (Dia de los caidos) he disputado la Bolder Boulder 10 km en la ciudad Boulder, Colorado.
La verdad que para estar a 1668 metros de altitud y ser la salida a las 7 de la mañana hacia un calor terrible.
Desde principio ya nos escapemos cuatro atletas Saul, Scott, Gonzalo y yo. El circuito es durísimo y los ultimos 300 metros son terribles a la que mi velocimetro no marcaba mas de 8km/h.
El resultado es un tercer puesto que me deja super contento pues es un circuito duro y en los terrenos planos y hacia abajo era yo el que lideraba el grupo, al final victoria para Saul Mendoza seguido de Scott Parson.
La verdad que esta carrera es espectacular pues termina en el estadio de futbol americano de la Universidad de Colorado y el estadio estaba lleno!
Buen comienzo de mi gira americana y mañana para Los Angeles a entrenar para el proximo domingo disputar el Maraton de San Diego.




Avui al Memory Day (Dia dels caiguts) he disputat la Bolder Boulder 10 km a la ciutat Boulder, Colorado.
La veritat que per estar a 1668 metres d'altitud i ser la sortida a les 7 del matí fotia una calor terrible.
Des de principi ja ens escapat quatre atletes Saul, Scott, Gonzalo i jo. El circuit és duríssim i els darrers 300 metres són terribles ja que el meu velocímetre no marcava més de 8 km/h
El resultat és un tercer lloc que em deixa super content ja que és un circuit dur i en els terrenys plans i cap avall era jo el que liderava el grup, al final victòria per Saul Mendoza seguit de Scott Parson.
La veritat que aquesta cursa és espectacular ja que acaba a l'estadi de futbol americà de la Universitat de Colorado i l'estadi estava ple!
Bon començament de la meva gira americana i demà cap a Los Angeles a entrenar pel proper diumenge disputar el Marato de San Diego.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location