12 abr 2010

Octavo en Paris. Vuitè a Paris.

Octavo en Maratón De Paris.
Ayer dispute la maratón de Paris, considerada la sexta maratón más famosa del mundo.
Termine en un octavo puesto que me sabe a poco pues de nuevo tuve problemas con la silla, hacia el kilometro 15 iba en el grupo cabecero del primero al octavo y un pequeño golpe por un atleta hizo de nuevo que el parafango derecho rozara mi rueda, ya es la segunda vez que me pasa y empiezo a estar nervioso pues es nueva la silla. Tengo que dar las gracias a la organización de la maratón pues cada atleta dispone de un ciclista que en caso de un percance te pueda ayudar, tuve que parar dos veces en la carrera para desplazar el parafango pero sin la ayuda del ciclista me fuera sido imposible! Por momentos decidí retirarme pero pensé que la organización había hecho un gasto importante para que yo y mi hermana estuviéramos en esa carrera, espere al segundo grupo para no ir solo y sobre todo para ver realmente cual es el problema de la silla.
Ahora creo que ya esta localizado, cortare los parafangos para que no me dé la opción de tocar mas la rueda.

En mi gira de una semana de Boston y Londres me llevare la silla nueva y veremos si a la tercera va la vencida si no fuera así definitivamente volveré a competir con la antigua silla y deberé hacerme otra de nuevo.



Ahir vaig disputar la marató de Paris, considerada la sisena marató més famosa del món.
Vaig fer un vuitè lloc que em sap a poc ja que de nou vaig tenir problemes amb la cadira, cap al quilòmetre 15 quan anava en el grup capdavanter del primer al vuitè un petit cop per un atleta va fer de nou que el parafang dret fregués la meva roda, ja és la segona vegada que em passa i començo a estar nerviós ja que és nova la cadira. He de donar les gràcies a l'organització de la marató ja que cada atleta disposa d'un ciclista que en cas d'un contratemps et pugui ajudar, vaig haver de parar dues vegades a la cursa per desplaçar el parafang però sense l'ajuda del ciclista em seria impossible ! Per moments vaig decidir retirar però vaig pensar que l'organització havia fet una despesa important perquè jo i la meva germana estiguéssim en aquesta cursa, vaig esperar al segon grup per no anar sol i sobretot per veure realment quin és el problema de la cadira.
Ara crec que ja està localitzat, tallaré els parafangs perquè no em doni l'opció de tocar més la roda.

En la meva gira d'una setmana de Boston i Londres em portaré la cadira nova i veurem si a la tercera va la vençuda si no fos així definitivament tornaré a competir amb l'antiga cadira i hauré fer-me una altra de nou.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location