25 ene 2010

Track meet in Sydney

Ayer competi en mi última carrera en Australia sobre pista pues mañana por la mañana me queda una de 10 km pero ya sobre asfalto.
Participé en las pruebas de 1500mts y 5000mts, en la primera me volví a quedar a las puertas de la mínima B para el mundial, la semana pasada me separaron 1,02 y ayer solo 0,76 decimas, está claro que esta temporada la haré pero me fuera gustado irme con ella ya a casa a estas alturas de temporada, pero se que aún es pronto y hasta mediados de abril no estare en mi mejor forma.
En los 5.000 mts conseguí la séptima plaza y el tiempo de 11.23 es malo ya que mi mejor tiempo es de 10.12 (Récord de España) pero muy bueno para ser enero.
Cabe destacar que entre los atletas y federaciones hay un gran malestar ya que las mínimas del mundial son muy exigentes y algunas pruebas inhumanas, para los entendido en atletismo convencional nos están pidiendo mínimas equivalentes a 3.30 en los 1500 mts o 2h06 en maratón.
Pero está claro que si no cambian la cosas esos son los criterios y hay que luchar por estar de nuevo por quinto año consecutivo en una cita internacional con la selección.

Ahir vaig competir a la meva última cursa a Austràlia sobre pista doncs dema al matí em queda una de 10 km però ja sobre asfalt.
Vaig participar en les proves de 1500mts i 5000mts, a la primera em vaig tornar a quedar a les portes de la mínima B per al mundial, la setmana passada em van separar 1,02 i ahir només 0,76 decimas, està clar que aquesta temporada la fare però em fora agradat anar-me'n amb ella ja cap a casa encara que es principi de temporada, però se que és aviat i fins a mitjans d'abril no estare en el meu millor forma.
En els 5.000 mts vaig aconseguir la setena plaça i el temps de 11.23 és dolent ja que el meu millor temps és de 10.12 (Record d'Espanya) però molt bo per ser gener.
Cal destacar que entre els atletes i federacions hi ha un gran malestar ja que les mínimes del mundial són molt exigents i algunes proves inhumanes, per als entèssos en atletisme convencional ens estan demanant mínimes equivalents a 3.30 en els 1500 mts o 2h06 en marató.
Però està clar que si no canvien la cosa això són els criteris i s'ha de lluitar per estar de nou per cinquè any consecutiu en una cita internacional amb la selecció.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location