20 ene 2010

Esta tarde-noche he competido en mi primera prueba del año en el meeting de Canberra (Australia)
He disputado cuatro pruebas que me han servido para ir cogiendo forma y asaltar la mínima para el próximo domingo en el meeting de Sydney en las pistas anexas al estadio Olímpico.
Las pruebas han sido los 400, 800, 1500 y 10.000 mts.
La más destacada ha sido los 1500 mts quedando a tan solo un segundo y dos milésimas para la mínima B de mundial de Nueva Zelanda del próximo año.
En los 10.000 m he conseguido un meritorio quinto lugar pero muy lejos de los cuatro primeros.
En los 400 mts he conseguido mi segunda mejor marca de mi carrera deportiva y en los 800 mts ya he notado el cansancio y me he quedado muy lejos de mi marca personal.

Mañana viajo hacia Sydney para competir en el meeting de la ciudad y para eso me centraré en las pruebas que más posibilidades tengo para conseguir la mínima que son los 1500 mts y 5000 mts.

Resumiendo las carreras de hoy me voy muy contento ya que a estas alturas de la temporada nunca había conseguido marcas tan buenas teniendo en cuenta que sólo llevo dos meses de entrenamiento.



Aquesta tarda-nit he competit a la meva primera prova de l'any al meeting de Canberra (Austràlia)
He disputat quatre proves que m'han servit per anar agafant forma i assaltar la mínima per al proper diumenge al meeting de Sydney a les pistes annexes a l'estadi Olímpic.
Les proves han estat els 400, 800, 1500 i 10.000 mts.
La més destacada ha estat als 1500 mts quedant a tan sols un segon i dos mil.lèsimes per a la mínima B de mundial de Nova Zelanda del proper any.
En els 10.000 m he aconseguit un meritori cinquè lloc però molt lluny dels quatre primers.
En els 400 mts he aconseguit la meva segona millor marca de la meva carrera esportiva i en els 800 mts ja he notat el cansament i m'he quedat molt lluny de la meva marca personal.

Demà viatjo cap a Sydney per competir en el meeting de la ciutat per això em centraré en les proves que més possibilitats tinc per aconseguir la mínima que són els 1500 mts i 5000 mts.

Resumint les curses d'avui em vaig molt content ja que a aquestes alçades de la temporada mai havia aconseguit marques tan bones tenin em compta que només porto dos mesos d'entrenament.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location