11 oct 2009

Yes we can!!!!

Esta mañana he participado en la Chicago Marathon en el estado de Illinois, con un tiempo malísimo de -2 grados en la salida y un fuerte viento que ha hecho que esta sea sin duda la carrera en peores condiciones climatológicas que he llegado a disputar .
Estoy muy contento porque este maratón es una de las grandes cinco maratones más importantes del mundo junto a Boston, Londres, Berlín y Nueva York y perteneciente a las Worlds Marathons Majors http://www.worldmarathonmajors.com/US/.
Un cuarto puesto que me sabe a gloria y me deja un buen estado de ánimo ya que este resultado es muy importante para mi currículum deportivo.
El vencedor de la prueba a sido el campeon paralimpico de la distancia Kurt Fearnley de Australia, segundo el japones Masazumi Soejima y el tercer clasificado el sudafricano Krige Schabort.


Aquest matí he participat a la Chicago Marathon a l'estat d'Illinois, amb un temps dolentíssim de -2 graus a la sortida i un fort vent que ha fet que aquesta sigui sense dubte la cursa en pitjors condicions climatològiques que he arribat a disputar.
Estic molt content perquè aquesta marató és una de les grans cinc maratons més importants del mon al costat de Boston, Londres, Berlín i Nova York i pertanyent a les Worlds Marathons Majors http://www.worldmarathonmajors.com/US/.
Un quart lloc que em sap a glòria i em deixa un bon estat d'ànim ja que aquest resultat és molt important per el meu currículum esportiu.
El guanyador de la prova a estat el campió paralímpic de la distància Kurt Fearnley d'Austràlia, el segon el japones Masazumi Soejima i el tercer classificat el sud-africà Krige Schabort.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location