19 ago 2009

Uno vale lo que entrena...........

Aunque la calor apriete y es cierto que este año en la peninsula esta dando fuerte mi vida como deportista sigue sumando entrenos en este tiempo de locos.
La verdad que nunca habia entrenado tanto y tan fuerte gracias a los entrenos con Vicente Arzo y la planificacion de Gabi.
Dicen que uno vale lo que entrena y por lo tanto espero que pronto los resultados salgan aunque soy consciente que queda mucho para Londres 2012, pero la motivacion que tengo al ver que cada vez estoy mejor fisicamente y sobre todo en lo personal que hace que eso sume y me motiva para seguir entrenando a pesar de las temperaturas tan altas y los convenientes que han venido, vienen o vendran.

Encara que la calor es apretada, i és cert que aquest any a la peninsula esta donant fort la meva vida com a esportista segueix sumant entrenaments en aquest temps de bojos.
La veritat que mai havia entrenat tant i tan fort gràcies als entrenaments amb Vicente Arzo i la planificació de Gabi.
Diuen que un val el que entrena i per tant espero que aviat els resultats surtin encara que sóc conscient que queda molt per a Londres 2012, però la motivació que tinc al veure que cada vegada estic millor físicament i sobretot en l'àmbit personal que fa que això sumi i em motiva per seguir entrenant a pesar de les temperatures tan altes i els convenients que han vingut, vénen o vendran.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location