16 jul 2009

Meeting Areva

Ya estoy en Paris y la verdad que estoy en una nube pues todo lo que acontece un evento como este es inmensamente superior a culquier campeonato que podemos tener en nuestro deporte.
Hotel cinco estrellas a 100 metros de la Torre Eifiel, pista de atletismo a 50 metros, competicion en el estadio de Sant Dennis el del mundial de atletismo en el 2003, Isimbayeva desayunando al lado mio, los velocistas americanos comiendo huevos a saco heheheUsain Bolt por el hall como uno mas, este tio es de verdad !!!!!!!!, no se como espresar me pues todo esto creo que es superior a mis espectativas antes de venir a tierras francesas.
La realidad es que estoy aqui y aunque es un sueño el poder estar es cierto que nadie me ha regalado nada y aunque he venido a competir ya me puedo volver para casa hehehehe.
Esto es posible gracias a mis padres, hermana, Gabi, familia, amigos, patrocinadores, Federaciones y servicios medicos.

Ja sóc a París i la veritat que estic en un núvol doncs tot el que esdevé un esdeveniment com aquest és immensament superior a qualsevol campionat que podem tenir en el nostre esport.
Hotel cinc estrelles a 100 metres de la Torre Eifiel, pista d'atletisme a 50 metres, competició a l'estadi de Sant Dennis el del mundial d'atletisme el 2003, Isimbayeva esmorzant al costat meu, els velocista americans menjant ous a sac heheheUsain Bolt per al vestíbul com un mes, aquest tio és de veritat !!!!!!!!, no se com espresar tot això perquè crec que és superior a les meves expectatives abans de venir a terres franceses.
La realitat és que estic aqui i encara que és un somni poder estar és cert que ningú m'ha regalat res i encara que he vingut a competir ja em puc tornar a casa hehehehe.
Això és possible gràcies als meus pares, germana, Gabi, família, amics, patrocinadors, federacions i serveis mèdics.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location