8 sept 2008

Cuando uno esta harto de competir por todo el mundo coges la experiencia de conocer a los rivales , como habreis viste no me he equivocado en nada de lo que he puesto en la noticia antes de irme a competir , puse que los dos primeros serian Marcel Hug y Saul Mendoza y asi a sido , dije que mi serie seria la mas lenta y a sido tambien .
Yo sabia que no tenia ninguna opcion de quedar entre los dos primeros , por eso faltando dos vueltas intente hacer un ataque y colocarme bien para el esprint pero ya en el me falto esa chispa de los pisteros y que no te da los entrenos para un maraton .
Quizas fuera quedado mejor situado si fuera esperado el esprint pero de nada valia quedar el cuarto o el quinto , lo que valia era el primero y el segundo .
Estoy contento de como he corrido mi primer carrera , he dado la cara y quizas vaya pagado los metros de mas que hice durante la carrera de ir por la calle dos y tres durante mas de la mitad de la carrera para evitar accidentes como sucedio en la final de las mujeres .


Quan un esta fart de competir per tot el món agafes l'experiència de conèixer als rivals , com haureu vist no m'he equivocat en res del que he posat a la notícia abans d'anar-me a competir , vaig posar que els dos primers serien Marcel Hug i Saul Mendoza i asi a estat , vaig dir que la meva sèrie seria la mes lenta i aixi a sigut .
Jo sàvia que no tenia cap opcio de quedar entre els dos primers , per això faltant dues voltes vaig intentar fer un atac i col·locar-me bé per a l'esprint però m´ha fet falta aquesta chispa dels pisteros i que no et dóna els entrenaments per a una marato .
Potser hagues quedat millor situat si fos esperat l'esprint però de res valia quedar el cuart o el cinquè , el que valia era el primer i el segon .
Estic content de com he corregut la meva primer carrera , he donat la cara i potser he pagat els metres de mes que vaig fer durant la carrera d'anar pel carrer dos i tres durant mes de la meitat de la carrera per evitar accidents com a succeit a la final de las dones .

Paralympics Games 2008

El dia mas feliz de mi vida! Inauguracion de los Juegos...
El dia mes feliç de la meva vida! Inauguracio dels Jocs...


Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location