8 abr 2008

Professional Athlete


A veces la gente se pregunta que vida tienen los atletas de elite , que si ahora en Estados Unidos , que si mañana se va a Japon , que si viene de Korea , que si estuvo en Sudafrica ........ pero y tu cuando entrenas ?
Es cierto y a todo eso la gente se olvida de todo lo sufrido durante el duro invierno de concentraciones y entrenos fuera de casa para centrarse en un trabajo tan duro como el atletismo profesional , doble sesiones , frio intenso , dias que te apetece mejor estar en la camita caliente , mañana que si 20 miles a tope , que ahora concentracion y no vere a la familia durante mas de 15 dias .........
Pero despues de todo ese sufrimiento es cuando viene la recompensa , sobre todo en estos momentos , el mes de abril son de muchas carreras y en especial para mi de dos a tres maratones y claro esta , entre semana lo justito , entrenos cortitos para mantener lo conseguido durante el invierno y a vivir que son dos dias y uno hay que entrenar jajajaja .


De vegades la gent es pregunta que vida tenen els atletes delit , que si ara als Estats Units , que si demà es va al Japo , que si ve de Korea , que si va estar a Sudafrica ........ però tu quan entrenes ?
És cert i a tot això la gent s'oblida de tot el sofert durant el dur hivern de concentracions i entrenaments fora de casa per a centrar-se en un treball tan dur com l'atletisme professional , doble sessions , fred intens , dias que t'apeteix millor estar a la cama ben calent , demà que si 20 milers de gom a gom , que ara concentracio i no veure a la família durant mes de 15 dies ......... Però despres de tot aquet sofriment és quan ve la recompensa , sobretot en aquests moments . El mes d'abril són de moltes carreres i especialment per a la meva de dues a tres maratons i clar , entre setmana el justet , entrenaments curtets per a mantenir l'aconseguit durant l'hivern i a viure que són dos dies i un cal entrenar jajajaja .

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location